אבי בלום: "בסוף הבייס של גלנט אלו החברים מהצבא"

אסתי פלד No Comments on אבי בלום: "בסוף הבייס של גלנט אלו החברים מהצבא"

עו"ד אבי בלום לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "כולם חשבו שלפיד יטרפד את ההידברות משום שהוא היחיד שמפסיד מזה. בסוף הוא תקוע בסקרים והיחיד שמרוויח הוא גדול הטרמפיסטים של המחאה – בני גנץ. המשך הכאוס לא ישרת אותו, הוא רוצה הסדרה"

אבי בלום צילום: קול חי
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן הפוליטי, עוה"ד אבי בלום ניתח את האירועים הפוליטים הדרמטיים שאירעו השבוע, בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "כל אחד רוצה בסוף לחזור הביתה בשלום, לצאת לבית הקפה עם החברים שלו. היה לחץ ציבורי חזק על פנחס עידן, גם על גלנט שרוצה להמשיך לשבת מדי יום שישי ב'תשבי' עם החברים מהצבא"

"הקשר הרע של נתניהו עם קודמי שר הביטחון גלנט, לא קשור לפעם הנוכחית. ביבי נשכב על הגדר בשבילו מול סמוטריץ, ולכן הופתע מההודעה כשהיה באנגליה. הרצוג ודרעי היו בהלם מהפיטורין. גלנט שמע מנתניהו שהוא יודיע על עצירת הרפורמה. פתאום הוא ראה שהכל מתהפך כי יריב לוין לחץ על נתניהו. כל אחד חשב שתוקעים לו סכין בגב"

"משהו השתנה אתמול. כולם חשבו שלפיד יטרפד את ההידברות משום שהוא היחיד שמפסיד מזה, בסוף הוא תקוע בסקרים והיחיד שמרוויח הוא גדול הטרמפיסטים של המחאה – בני גנץ. המשך הכאוס לא ישרת אותו, הוא רוצה להגיע להסדרה"

עוד טען בלום: "רוטמן והציונות הדתית מציגים כאילו הם נגד התקפלות ורק כי נתניהו לחץ הם מכינים הכל לחקיקת בזק בקריאה שניה ושלישית. זה לא יקרה, נתניהו יצא מצולק מהאירוע הזה ולא יחזיר אותו, רגע ההכרעה הוא הוא כשצרו על ביתו ברחוב עזה, הוא הבין שהוא יורד מהאירוע".

האזינו



0 תגובות